ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Zabór
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

W toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie ZabórDrukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Zabór

Szczegóły informacji

Obsługa systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Zabór

Status: ogłoszony

Tryb: Tryb podstawowy, wariant 1

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Zabór

Finansowanie: Gmina Zabór

Nr UZP: 2024/BZP 00246401

Termin składania ofert / wniosków: 2024-03-27 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-03-27 09:15:00

Ogłoszono dnia: 2024-03-15 przez Iwona Adamiak

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącej obsłudze przez okres 20 miesięcy systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Zabór.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ oraz kosztorys ofertowy – załączniki nr 5.
3. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. bezpośrednie wykonywanie prac - wszyscy pracownicy fizyczni wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne ponieważ mogłoby wywołać nadmierne trudności techniczne, potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w zakresie terminu realizacji zamówienia, gotowości do odbioru, wystawienia i płatności faktur, co mogłoby doprowadzić do nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części również ze względu na nadmierne koszty -
wykonywanie prac przez różnych Wykonawców groziłoby dublowaniem kosztów pośrednich wpływających na cenę np. materiałów i zabezpieczenia prac po częściowym ich wykonaniu przez danego Wykonawcę. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zabór
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Adamiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-15 11:54:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Adamiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-15 12:14:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Iwona Adamiak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-29 10:28:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
224 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony