ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Zabór
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

W toku

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Droszkowie, Os. Wiśniowe w systemie zaprojektuj i wybudujDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Droszkowie, Os. Wiśniowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

Szczegóły informacji

Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Droszkowie, Os. Wiśniowe w systemie zaprojektuj i wybuduj

Status: ogłoszony

Tryb: Tryb podstawowy - art. 275 ust. 2 ustawy PZP (z możliwością negocjacji)

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Zabór

Finansowanie: Gmina Zabór

Nr UZP: 2024/BZP 00097137/01

Termin składania ofert / wniosków: 2024-02-28 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2024-02-28 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2024-02-08 przez Piotr Kulikowski

Treść:

  1. Przedmiotem zamówienia jest - w systemie zaprojektuj i wybuduj zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami kanalizacji sanitarnej w Droszkowie os. Wiśniowe – I etap, w gminie Zabór, powiat zielonogórski, województwo lubuskie. Inwestycja w granicach działek nr 255/2, 344/45, 344/167, 344/169, 344/179, 344/112 i 344/175 w Droszkowie, obręb 0003, jednostka ewidencyjna 080909_2.0003 w oparciu o dołączony do SWZ Program funkcjonalno-użytkowy.
  2. Realizacja przedmiotu umowy przebiegać będzie z udziałem środków Unii Europejskiej w ramach Operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” tj. wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  3. Zakres prac obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń na jej realizację, a następnie wykonanie zaprojektowanych robót w zakresie budowy:
    • sieć wodociągowa z rur Ø 110 PE o łącznej długości około 2800 m wraz z hydrantami, projektowa sieć wodociągowa będzie zasilana z własnego ujęcia wody,
    • grawitacyjna sieć kanalizacji sanitarnej z rur Ø 200 PVC o łącznej długości około 2400 m,
    • ciśnieniowa sieć kanalizacji sanitarnej z rur PE o łącznej długości około 600 m,
    • grawitacyjne przyłącza kanalizacji sanitarnej rur Ø 160 PVC o łącznej długości około 700 m,
    • przepompownie kanalizacji sanitarnej wraz z zasilaniem energetycznym – 2 szt. oraz studnie rozprężne – 2 szt.
    • odtworzenie nawierzchni dróg wewnętrznych po wykonaniu robót sanitarnych z kamienia łamanego (w części z odzysku).
  4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego.
  5. Charakterystyczne parametry techniczne określa Program funkcjonalno-użytkowy (PFU – załącznik nr 4 do SWZ).
  6. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania, Program Funkcjonalno-Użytkowy i rozpoznał zakres robót koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
  7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
  8. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób  wykonujących czynności związane z realizacją  przedmiotu zamówienia, tj. bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy, za wyjątkiem kierownika budowy, kierownika robót i projektantów wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465).
  9. Przedmiot zamówienia w zakresie, w jakim został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy czytać wraz z wyrazami „lub równoważny”. Dopuszcza się, więc, stosowanie innych niż wskazane za pomocą nazw i symboli producenta materiałów i urządzeń pod warunkiem, że będą one charakteryzowały się równoważnymi, czyli nie gorszymi, parametrami istotnymi z punktu widzenia zastosowania tych materiałów, a do obowiązku wykonawcy należy wykazanie równoważności tych parametrów.
  10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  11. Wszelkie opisy w dokumentacji projektowej muszą spełniać wymogi opisane w załączniku „Dostępność cyfrowa dokumentów” – załącznik nr 5.
  12. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
  13. Zamawiający zastrzega sobie uzgadnianie i zatwierdzanie rozwiązań materiałowych na każdym etapie realizacji zamówienia.
  14. Wszelkie inne parametry dotyczące zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem określa Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  15. Podane w Programie funkcjonalno-użytkowym wymagania dotyczące materiałów i urządzeń są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań o wyższym standardzie. Zastosowanie takich urządzeń i/lub materiałów o wyższym standardzie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia.
  16. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do poszanowania prawa, w tym w szczególności przepisów:
  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – (Dz.U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), oraz postanowienia niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
  • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 54),
  • ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z poźń. zm.),
  • ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r., poz. 1213 z późn zm.),
  • rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. 2022 poz. 1679 z późn. zm.). 
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 Nr 47, poz. 401);
  • Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.);
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 Nr 120, poz. 1125 i 1126).
  • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1225)
  • Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2240 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 82)
17. Wszelkie opisy w dokumentacji projektowej muszą spełniać wymogi opisane w załączniku „Dostępność cyfrowa dokumentów” – załącznik nr 7.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zabór
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kulikowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-08 12:20:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Kulikowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-08 12:32:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Kulikowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-26 13:12:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
495 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony