ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Zabór
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Budowa drogi - ul. Polnej wraz z budową odwodnienia oraz oświetlenia drogowego w m. Zabór, gm. Zabór” w systemie zaprojektuj i wybuduj Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Budowa drogi - ul. Polnej wraz z budową odwodnienia oraz oświetlenia drogowego w m. Zabór, gm. Zabór” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Szczegóły informacji

„Budowa drogi - ul. Polnej wraz z budową odwodnienia oraz oświetlenia drogowego w m. Zabór, gm. Zabór” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Status: unieważniony

Tryb: Tryb podstawowy - art. 275 ust. 2 ustawy PZP (z możliwością negocjacji)

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Zabór

Finansowanie: Gmina Zabór

Nr UZP: 2022/BZP 00208069/01

Termin składania ofert / wniosków: 2022-07-07 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2022-07-07 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2022-06-14 przez Piotr Kulikowski

Treść:

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi – ul. Polna wraz z budową odwodnienia i oświetlenia w miejscowości Zabór, Gmina Zabór w oparciu o dołączony do SWZ Program funkcjonalno-użytkowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie z udziałem środków Unii Europejskiej w ramach Operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” tj. wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiot zamówienia wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
a) wykonanie projektu budowlanego, zawierającego projekt zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii, warunków technicznych, pozwoleń, zezwoleń, decyzji, zgód i uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na
użytkowanie,
b) wykonanie projektów branżowych wykonawczych,
c) Uzyskanie akceptacji projektu budowlanego w zakresie jego zgodności z Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
d) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
e) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów.
2) Wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną na podstawie i w zgodzie w z przyjętą dokumentacją budowlaną a w szczególności:
a) budowę jezdni drogi,
b) budowę zjazdów na drogi wewnętrzne, a w przypadku konieczności – niewielkich odcinków budowę dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów
c) budowę dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
d) przebudowę, rozbudowę lub budowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych,
e) budowę chodników,
f) budowę miejsc postojowych
g) budowę pozostałych elementów dróg i ulic: poboczy,
h) przebudowę rowu melioracyjnego,
i) budowę kanalizacji deszczowej,
j) budowę oświetlenia drogowego,
k) przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z budowaną ulicą, w tym sieci i przyłączy elektroenergetycznych, sieci i przyłączy wodociągowych, sieci i przyłączy teletechnicznych,
l) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń.
4) Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania – wykonanie dokumentacji powykonawczej w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Parametry techniczne nowoprojektowanej drogi:
1) Klasa techniczna: wewnętrzna,
2) Prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
3) Szerokość pasów ruchu: 2x 2,50 m,
4) Szerokość umocnionych poboczy: 0,75 m,
5) Szerokość chodnika: 1,50 m,
6) Kategoria ruchu – KR1,
7) Obciążenie - 100 kN/oś,
8) Orientacyjna długość odcinka przewidzianego do budowy: 601,12 m,
Wszelkie inne parametry dotyczące zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem określa Program Funkcjonalno-Użytkowy.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zabór
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kulikowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-14 12:35:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Kulikowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-14 12:44:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Kulikowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-03 12:27:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
405 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony