ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Zabór
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odbiór i zagospodarowanie w latach 2022-2023 stałych odpadów komunalnych z terenu gminy ZabórDrukuj informację Zamówienie publiczne: Odbiór i zagospodarowanie w latach 2022-2023 stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Zabór

Szczegóły informacji

Odbiór i zagospodarowanie w latach 2022-2023 stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Zabór

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Zabór

Finansowanie: Gmina Zabór

Nr TED: 2021/S 182-473828

Termin składania ofert / wniosków: 2021-10-19 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-10-19 10:30:00

Ogłoszono dnia: 2021-09-20 przez Iwona Adamiak

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zabór, w tym:
a) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w oznaczone pojemnik/pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (np. napis na pojemniku „odpady zmieszane”),
b) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemnik/pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych oznaczone kolorem i opisem (np. brązowy – odpady biodegradowalne),
c) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemniki/pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów tworzyw sztucznych oznaczone kolorem i opisem (np. żółty – tworzywa sztuczne),
d) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów szklanych oznaczone kolorem i opisem (np. zielony – szkło),
e) wyposażenie obsługiwanych nieruchomości w worki/pojemniki z tworzyw sztucznych do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury oznaczone kolorem i opisem (np. niebieski – papier),
f) odbiór z posesji (wydzielonego miejsca przed lub przy ogrodzeniu, pergoli śmietnikowej itp.) od właścicieli nieruchomości całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości obejmujących zarówno zmieszane odpady komunalne oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny umieszczonych w pojemnikach i/lub workach,
g) odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon (8 szt. na gospodarstwo domowe) 2 razy w roku (w miesiącach kwiecień i wrzesień),
h) odbioru od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania popiołu - 1 raz w miesiącu w okresie zimowym, tj. w miesiącach październik-kwiecień, pod warunkiem, że zakupią oni we własnym zakresie specjalnie oznaczony pojemnik z przeznaczeniem na tego typu odpady oraz zgłoszą w Urzędzie Gminy Zabór chęć jego odbioru. Ozmianach na liście Zamawiający będzie informował Wykonawcę mailowo najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem odbioru;
i) uprzątnięcia i odebrania oraz zagospodarowania wszystkich zgromadzonych odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach (np. obok pojemników), zostały zgromadzone w workach innego rodzaju niż te, który dostarczył Wykonawca lub rozsypały się w trakcie załadunku, zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników i kontenerów oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia pojemników;
j) uzupełniania/dostawiania pojemników w miejsce uszkodzonych, skradzionych, zdewastowanych.
k) z chwilą zakończenia realizacji przedmiotu umowy zebranie pojemników w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r.
l) bieżące prowadzenie sprawozdawczości w zakresie przedmiotu zamówienia,
m) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacji.
2. Wykonawca zobowiązany jest do odzysku lub unieszkodliwiania zebranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3. Szczegółowe wymagania realizacji zamówienia: Szczegółowy wymagania realizacji zamówienia określone zostały w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4. Zgodnie z art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, których zadania polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
5. W myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (jedn. tekst Dz.U z 2020 r. poz. 1320) „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.”
6. Powyższym wymogiem Zamawiający obejmuje osoby wykonujące ręczne prace fizyczne

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Zabór
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Adamiak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-20 13:08:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Iwona Adamiak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-20 13:21:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Kulikowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-10 08:55:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony